Enllaç de la web del sindicat   www.uspac.cat

Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 14 de gener de 2012

Missatge d'un company explicant els fets de Montblanc

Només heu de relacionar aquest fet que comenta el company, amb el que explicava jo d'algú que es volia apropiar de la iniciativa dels companys de Lleida.

Sens dubte, sabreu qui son, no cal que els anomeni, però així us adonareu a qui representen (a ells)

Salut i ànims!

EXPLICACIÓ SOBRE ELS FETS QUE ES VAN PUBLICAR AHIR DE MONTBLANC.Companys només us volia informar que ahir un grup minoritari de la comissaria de Montblanc, (dic un grup minoritari perque vam posar el nom de la comissaria de Montblanc en veu de tots i això no es el que preteniem), se'ns va acudir fer alguna cosa pacífica per tal de plasmar el nostre desacord amb les retallades i les dures condicions laborals que ens venien a sobre i que com tots sabeu van sortir ahir publicades. Doncs bé, la que es va liar!!!!!!!Resulta que vam informar de tot el que voliem fer al SANAHUJA del sindicat USPAC per tal que ho fes extensiu a tothom mitjançant el seu blog i als mitjans de comunicació. Recordem tots, que el sindicat USPAC es un sindicat que no té CAP alliberat i que AMB LES SEVES HORES PERSONALS, està fent moltes mes coses que molts sindicats que tenen tanta gent alliberada i que es poden dedicar UNICA i exclusivament a defensar-nos. Doncs bé, poc després que es pengès al blog d´USPAC la iniciativa que s´havia acordad desde Montblanc, va apareixer el primer sindicalista alliberat del SAP a comissaria. IPRESIONANT!!!!!!!!!!!!!Que si ells ja havien pensat fer coses, que si ells no se que, que si ells no se quantos...us dic jo que ens vam tirar a sobre d´aquesta alliberada perquè jo em pregunto SI AHIR ELS QUATRE DESGRACIADETS DE MONTBLANC NO HAGUESSIM FET RES, creieu que avui tots aquests alliberats haguessin fet el que estan fent davant de la comissaria de l'eixample???? DONCS JA US RESPONC JO, NO, I ROTUNDAMENT NO, en cap cas aquesta alliberada del SAP ens va informar que tenien la intenció de fer res ni ella ni cap altre sindicat que disposen d´alliberats. I SI M´EQUIVOCO QUE M´HO DEMOSTRI ALGUN SINDICALISTA. SABEU EL QUE VA DIR????espereu la setmana que be que hi ha assamblea sindical i ja estudiarem el cas i ja decidirem el que hem de fer. COM???????encara ens hem d'esperar més????? Sabeu que penso que han vist com han fet el ridicul, han vist que ni tots els sindicats units han estat capaços de tenir una iniciativa i posar el que s´ha de posar com a representants del cos i com a alliberats sindicalistes que son. ESCOLTEU UNA COSA qui serveix per sindicalista endavant però si-us-plau no ens prengueu més el pel que ja comencem està empenyats!!!!!!!! AIXÒ SI, VULL DEIXAR CLAR QUE RECOLZARÉ EN TOT MOMENT les iniciatives sindicals com aquestes d´avui, ja que a mi també m'afecta tot el que està passant, però m'haguès agradat que haguès sortit de dins seu, de dins dels sindicalistes alliberats. Amb tot això també he vist que una retirada a temps es una victòria i que el que ahir em va semblar un pas enrera i un acte de covardia per part meva avui vec que a tingut efecte i en surto molt més reforçat. La veritat es que van ser moments dificils i dusos i ahir no em vaig veure capaç d'escriure ni quatre linees del tema perquè em tremolaven les cames, i no us ho dic de broma em vaig sentir superpresionat per tot el que s'havia generat i les dimensions que havia agafat aquella iniciativa. Amb tot això voldria donar les gracies primerament al sindicat USPAC perquè sense ells no hauria estat possible tot aquest ressó. Després també voldria donar les gràcies a tots aquells que em van trucar per donar-me ànims en aquells moments de desconcert i per donar-me la seva opinió, la veritat es que em van assessorar molt bé perquè avui si que he vist que vam triar l´opció correcta!!!!!!!!!Ahir erem quatre però espero que d´ara en endavant siguem tots.MOLTES GRÀCIES A TOTS I ÀNIMS!!!!!!