Enllaç de la web del sindicat   www.uspac.cat

Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 8 de maig de 2014

Felicitats a tu company!!!

Queda clara, la mala gestió del departament, amb la connivència d’algun sindicat que encara els dóna la raó en aquest tema.


Després queden amb el cul al aire, quan els companys expliquen les seves vivències i el que han patit per resoldre el problema


Salut i ànims!


Unió Sindical de la Policia Autonòmica de Catalunya
Tel. + WHATSAPP: 644211680
Pàgina web: http://www.uspac.cat/
Correu electrònic:  uspac2010@gmail.com i uspac@uspac.cat


CARTA D'AGRAÏMENT D'UN COMPANY




Bona tarda,


El dia XXXXX vaig patir un accident laboral a la localitat de XXXXX, mentre circulava amb un vehicle policial logotipat del Cos de Mossos d'Esquadra.


El meu company conductor i jo, que anava d'acompanyant, vam sortir de la carretera esquivant un porc senglar, fet pel qual vam patir una estrabada cervical.


Per aquest motiu vam estar uns 20 dies aproximadament de baixa, amb unes deu sessions de recuperació a la MUTUA ASEPEYO.




Després de 6 mesos sense rebre notícies per part de l'Assessoria Jurídica ni Administració del Cos ( es va fer la corresponent documentació després de l'accident), vaig contactar amb ells i per sorpresa meva i seva, em van comentar que no sabien res del meu cas.


Un cop van tenir aquesta notícia, i després d'algunes gestions per part de la casa, s'em va comunicar que l'assegurança del vehicle no es feia càrrec del sinistre i em van enviar la pòlissa per tal que reclamés.




Vaig demanar que l'advocat de la casa em representés, ja que es tractava d'un accident laboral, a la que vaig rebre com a resposta que si volia reclamar a l'assegurança havia de contractar pel meu compte un advocat particular,ja que la casa no me'l posaria.




Posteriorment vaig contactar amb l'USPAC, el qual em va posar a disposició el gabinet Ibars Advocats per tal que em representés i no em deixés en un estat d'indefensió.




En només uns dies USPAC i Ibars advocats han aconseguit que l'assegurança del vehicle es fes càrrec de la indemnització corresponent.


Fins aquí els fets objectius.

Vol dir això que estem circulant amb vehicles policials que si pateixen un accident has de pagar de la teva butxaca un procés de reclamació? Segons l'Intranet del Cos de Mossos no. Segons la meva experiència ... tristament si.

Vull destacar la implicació de l'USPAC no sols en el meu cas, sino també la feina que estan fent en molts àmbits, amb el temps lliure i el de les seves famílies per tal de defensar els companys.


Haurien de prendre nota la resta que encara gosen anomentar-se sindicats.




Per altra banda agrair la professionalitat i el tracte exquisit rebut per part de tot el personal d'Ibars advocats, que en tot moment van demostrar una sensibilitat i dedicació exemplar.




Atentament,