Enllaç de la web del sindicat   www.uspac.cat

Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 23 de setembre de 2014

Ganivetades: Tranquils? I una merda!


Alfonso L. Congostrina

Alfonso L. Congostrina

L'Hospitalet de Llobregat, 1977. Després d'un procés educatiu que qualificarem de regulero, em vaig llicenciar en Periodisme a la UAB. A més, sóc graduat en Criminologia i Política Criminal per la UB, membre de la Sociedad Española de Investigación de Perfiles Criminológicos i expert en comunicació política. Em considero un espectador de televisió avançat, he treballat en ràdio i premsa escrita i he col·laborat en programes de televisió. Vaig ser membre de l’AMPA de l’Escola Bressol de la meva filla i col·laboro en diferents mitjans de comunicació estatals.

Ganivetades

Un anònim apunyalant a tort i a dret pels carrers de Lleida sense dir res a les seves víctimes. "Punxa" cinc persones, i ningú no sap si ho fa perquè està zumbado... Està zumbado, com una cabra i, a sobre, és yihadista o ha inventat un macabre i sagnant passatemps! Els Mossos i la Urbana truquen tot policia que respiri a la ciutat i els treuen al carrer. A més, munten una roda de premsa en la qual vénen a informar quelcom així com: "No tenim ni idea de per què aquest paio va donant ganivetades per la vida, no sabem qui és, ni on s'amaga, ni perquè ho fa, però, per favor, visquin tranquils i facin la seva vida amb normalitat".

                             Tranquils? I una merda! Si la vida ja és complicada de per si, ¿com dimonis viurem amb tarats com aquest en llibertat? Tothom ha vist fotos d'un tipus amb un ganivet clavat a l'esquena. Esperem que per poc temps, però de moment el navajero segueix en llibertat. Cal guardar les màximes precaucions. Vigilin les seves espatlles, evitin qualsevol punyalada. Aquesta nit no podré dormir. Hi ha un apunyalador a Lleida, no m'han donat la beca de menjador de la meva filla, pago l'IBI més car de tot l'Estat espanyol, ¿algú ha vist alguna part de Lleida on no hi hagi zona blava? I un llarg etcètera. Ganivetades.